RAZEM
0
00
AKTUALIZUJ KOSZYK ZAMAWIAM
Poleć nasz sklep znajomym !

Regulamin sklepu internetowego vivo24.pl


I INFORMACJE OGÓLNE


1. Regulamin sklepu internetowego vivo24.pl, zwany dalej "Regulaminem" określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na towary dostępne w sklepie internetowym, dostarczania zamówionych towarów Klientowi, uiszczaniu przez Klienta ceny sprzedaży Towarów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.


2. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

Sprzedawca

Sprzedawcą - jest VIVO spółka Jawna A.rytko J.Trzciński ul. Wyszyńskiego 1, 05-530 Góra Kalwaria, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000082661, NIP 123-05-42-194, Regon 012488280,
Tel. 501-687-988 Adres elektroniczny: bok@vivo24.pl

Zamawiający

Zamawiającym - jest pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, zdolna do dokonywania czynności prawnych, która zamawia i nabywa Towary w Sklepie Internetowym, na warunkach określonych w Regulaminie, przy czym warunkiem dokonywania zamówień i nabywania Towarów przez Klienta jest posiadanie przez niego Konta na Stronie Internetowej www.vivo24.pl

Strona Internetowa

Strona internetowa - www.vivo24.pl za pośrednictwem której Klient składa a Sprzedawca przyjmuje zamówienie dotyczące Towaru oferowanego w Sklepie Internetowym.

Sklep Internetowy

Sklepem Internetowym - jest prowadzony przez Sprzedawcę w Górze Kalwarii, przy ul. Wyszyńskiego 1, w którym zamówienia Towaru składa się za pośrednictwem Strony Internetowej a realizacja zamówienia dokonywana jest za pośrednictwem dostawców lub przez odbiór osobisty.

Konto Internetowe

Baza - zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień w Sklepie Internetowym.

Towar

Towarem - są produkty oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, przy czym Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną.

Cena

Cena – należy przez to rozumieć cenę brutto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą Kosztów dostarczenia Towaru. Ceny Towarów znajdujących się na stroie vivo24.pl wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.

Dostawca

Dostawcy – należy przez to rozumieć podaną na stronie vivo24.pl firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą („Firma Kurierska”),
pracowników Sprzedawcy lub inne osoby upoważnione przez Sprzedawcę do dostarczania Towarów dokonujące dostawy transportem własnym Sprzedawcy („Transport Własny”). Sprzedawca zapewnia dostarczanie Towarów wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Koszty

Koszty dostarczenia Towaru – rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Zamawiającego. Kwoty te są uwidocznione na stronie www.vivo24.pl podczas dokonywania przez Zamawiającego zamówienia Towaru.

Sklep

Sklep – należy przez to rozumieć sklep działający pod marką LEWIATAN w Górze Kalwarii przy ulicy Wyszyńskiego 1,

Zamówienie

Zamówieniu – należy przez to rozumieć zestaw Towarów określonych do realizacji przez Zamawiającego w formie elektronicznej, zgodnie z niniejszym regulaminem. Zamówienie jest przypisywane do Sklepu według kodu pocztowego.


II INFORMACJE O TOWARACH


1. Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2. Ceny produktów wskazane na stronie internetowej Sklepu Internetowego:

a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;

b) nie zawierają kosztów dostawy, które to szczegółowo opisane są w ust. IV niniejszego Regulaminu.

3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

4. Przy realizacji zamówienia w ramach sklepu internetowego rabaty, w szczególności wynikające z posiadanych przez Klienta kart rabatowych, nie są udzielane.


III. Warunki Składania Zamówień


1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez Sprzedającego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, na Stronie Internetowej.

2. Wymagania sprzętowe:

do zrealizowania przez Klienta zamówienia na Stronie Internetowej wymagany jest komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym pozwalającym na dostęp do Internetu za pomocą graficznej przeglądarki internetowej. Aby w pełni skorzystać z możliwości oferowanych przez nasze strony klient powinien: korzystać z przeglądarki IE , Mozilla lub Firefox, posiadać zainstalowaną wtyczkę Macromedia FlashPlayer, włączyć obsługę języka Java Script, ramek i stylów CSS,

3. Rejestracja Klienta (login)

Klient może składać zamówienia i dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym pod warunkiem uprzedniego zarejestrowania, to jest wypełnienia formularza, założenia Konta oraz uzyskania własnego loginu a także akceptacji Polityki Prywatności vivo24.pl oraz Regulaminu Sklepu Internetowego vivo24.pl i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez podmioty określone we wzorze w oświadczenia wskazanego w ust 9. Uzyskanie loginu jest możliwe już przy składaniu pierwszego zamówienia, podczas którego Klient ma możliwość wypełnienia formularza. Wówczas Klient może zasugerować własny login, który po zarejestrowaniu, wraz z hasłem, prześlemy drogą elektroniczną. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy zarejestrowania loginu, w przypadku gdy dany login został już wcześniej nadany.

4. Złożenie zamówienia

Szczegółowa instrukcja składania zamówienia umieszczona jest w "zakładce" - "Pomoc".

5. Zakupów w Sklepie Internetowym dokonywać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie.

6. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w Sklepie Internetowym, po akceptacji zamówienia przez Klienta.

7. Sprzedaż wyrobów tytoniowych i alkoholu w ramach Sklepu Internetowego dokonywana jest wyłącznie pod warunkiem odbioru przez osobę pełnoletnią. Osoby dostarczające zakupy uprawnione są do żądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek osoby odbierającej Towar.

8. Przed pierwszym logowaniem na Stronie Internetowej Klient składa oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zaznaczając pole wyboru przy oświadczeniu o treści:

Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Politykę Prywatności vivo oraz regulamin sklepu internetowego (zwane dalej "Regulaminem Sklepu Internetowego vivo24.pl") prowadzonego na terenie Polski, oraz wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez "VIVO SP.J. A.Rytko J.Trzciński z siedzibą w Górze Kalwarii ul.Wyszyńskiego 1 jako prowadzącą stronę internetową www.vivo24.pl, podanych przeze mnie danych osobowych, na podstawie udzielonego upoważnienia teraz i w przyszłości, na zasadach i w celach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego vivo24 oraz zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznając się z Regulaminem poinformowany zostałem o prawie do wglądu do moich danych oraz ich poprawiania.

Nie złożenie przez Klienta oświadczenia o powyższej treści uniemożliwi jego zarejestrowanie i otrzymanie własnego loginu, a w dalszej konsekwencji – składanie zamówień w sklepie internetowym.


IV. Warunki sprzedaży i dostawy

1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia na podany przez niego adres mailowy.

2. Dostawa produktów do Klienta realizowana jest w cenie obowiązującej na dzień złożenia zamówienia uwidocznionej przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu. Ceny produktów są cenami detalicznymi i zawierają wszystkie cła i podatki. Ceny podano w złotówkach.

3. Zamówienia złożone przez Klientów nie przestrzegających Regulaminu – nie będą realizowane.

4. W razie wystąpienia braku zamówionego Towaru albo gdy zamówiony Towar jest chwilowo niedostępny, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta przed realizacją Zamówienia w celu zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia. W przypadku, gdy Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia w innej formie (w szczególności na zamianę Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i cenie), Zamówienie zostanie anulowane lub jeśli Klient wyrazi zgodę, pomniejszone o brakujący Towar.

5. W celu potwierdzenia złożonego zamówienia pracownik Sprzedawcy może skontaktować się z Klientem pod podany przez Państwa numer telefonu w przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.

6. Towar sprzedawany "na wagę", sprzedawany jest po zważeniu w Sklepie Internetowym. Ilość zamawianego Towaru należy podać jako dziesiątą część jednego kilograma np. 0,2 szynki (0,2 kg szynki). Jeżeli przy nazwie Towaru podana jest waga opakowania np. 300g należy zamówić ilość zamawianych opakowań np. 2 (czyli 600g Towaru).

Uwaga: Towar świeży np. sery, wędliny, mięsa sprzedawane są w postaci: plastrów i "w kostce". Informacje w jakiej postaci należy dostarczyć zamawiany Towar powinny być zaznaczone przy pozycji "Opcje przygotowania" w szczegółowym opisie Towarów (klikając na zdjęcie Towaru, jego nazwę lub skrócony opis).

7. Towar nietrwały (mrożonki, lody itp.) przewożone są w termoizolacyjnych lodówkach.

8. Zamówienia dostarczane są w termoizolacyjnych lodówkach, opakowaniach kartonowych, torbach foliowych lub plastikowych skrzyniach.

9. Dostawcą nabywanych przez Klienta produktów jest Sprzedawca lub firma zewnętrzna realizująca dostawę na zlecenie Sprzedawcy. Dostawy są realizowane przez Kurierów-Sprzedawców upoważnionych przez Dostawcę i posiadających stosowne identyfikatory. Zamówione Towary są starannie pakowane w termoizolacyjne lodówki, kartony firmowe, torby foliowe lub plastikowe skrzynie.

10. Klient zobowiązuje się do odbioru Towaru i zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę ceny wraz z kosztami dostawy Towaru.

11. Dostawa Towarów jest realizowana w granicach miast określonych w zakładce "Sprawdź dostępne terminy dostawy", znajdującej się na Stronie Internetowej.

12. Koszty transportu, przedziały realizacji zamówień oraz zasady realizacji dostaw określone są w zakładce Pomoc - Dostawa

13. Wartość zamówień kilku Klientów dokonanych na ten sam adres nie ulega sumowaniu.

Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innych dni nie realizowania Zamówień niż określone w zdaniu poprzednim, po uprzednim umieszczeniu informacji o tym fakcie na stronie internetowej Sklepu.

14. Faktura VAT zostanie doręczona wraz z zamówieniem w przypadku zgłoszenia przez Państwa żądania otrzymania faktury poprzez zaznaczenie właściwej opcji w formularzu zamówienia. W pozostałych przypadkach wraz z dostawą Klient otrzymuje paragon fiskalny.

14.1. W momencie akceptacji zamówienia na stronie www.apimarket.pl, Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności za dokonane zakupy, to jest:

a) przy odbiorze

Gotówką - Zapłata należności następuje przy odbiorze zamówienia w polskich złotych

Bonami towarowymi - akceptujemy kupony Sodexho Pass, Accor, Bonus. Przy płatności bonami towarowymi i kuponami nie wydajemy reszty.

Kartą płatniczą - możliwa jest płatność u klienta kartą płatniczą/ kredytową Eurocard, Mastercard, Visa, Visa Elektron. Istnieje możliwość łączenia wyżej opisanych form płatności.

b) z góry

Płatność on-line - transakcje on-line (karty i przelewy) przetwarza przelewy 24


V Reklamacja i zwrot towarów


Klient ma możliwość zapoznania się z dostarczonym Towarem przed jego odbiorem.

Zasady rozpatrywania reklamacji Klienta określają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego (art. 556 i następne) i inne obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.

Możliwość zwrotu opakowań szklanych istnieje wyłącznie bezpośrednio w punkcie skupu butelek w Sklepie Internetowym, gdzie za zwrócone opakowania można odebrać zapłaconą kaucję. Kurier nie odbiera i nie przyjmuje opakowań szklanych na wymianę.


VI Odstąpienie od umowy wzajemne rozliczenia


1. Klient może od umowy sprzedaży odstąpić bez podania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zrealizowania zamówienia, tj. od dna doręczenia przesyłki Klientowi. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest:

a) rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

b) rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) prasa.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzyma zwrot uiszczonej za zakupiony Towar należności oraz zobowiązany będzie zwrócić otrzymany Towar. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W sytuacji nadmiernego zużycia rzeczy Sprzedający potrąci odpowiednią kwotę Klientowi, stanowiącą różnicę pomiędzy wartością nowej rzeczy a rzeczy zwróconej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego, Sprzedający w terminie 14 dni dokona zwrotu pieniędzy Kupującemu. Sprzedający dokona omawianego zwrotu w taki sam sposób, w jaki została dokonana pierwotna transakcja sprzedaży.

5. Klient ponosi wszystkie koszty bezpośrednio powiązane ze zwrotem towaru w związku z odstąpieniem od umowy.


VII Postanowienia końcowe


1. Sprzedawca posiada ważne zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży zawierających od 4,5% do 18% alkoholu nr UD-V-WDG-7340/I/B-203/2012 z dnia 15-03-2012 oraz o zawartości powyżej 18% alkoholu nr UD-V-WDG-7340/I/C-183/2012 z dnia 15-03-2012,wydane przez Prezydenta Miasta Warszawy na podstawie ustawy z 26 października 1982 o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. 2002 Nr 147 poz. 1231).

2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.).


VII Kontakt


W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii i uwag należy się kontaktować w godzinach przyjmowania zamówień telefonicznych pod numerem 501-687-988 (koszt połączenia wg taryf operatorów) lub wysłać e-mail za pomocą formularza w zakładce "Kontakt"

newsletter
do góry